Forside » Nyheder » Konkurrence: Fortæl hvordan du skaber social forandring – og vind hjælp til at måle det, du gør

Konkurrence: Fortæl hvordan du skaber social forandring – og vind hjælp til at måle det, du gør

Vil du gerne have helt styr på den forandring, din socialøkonomiske virksomhed skaber? Så er der nu hjælp at hente. Deltag i konkurrencen: ”Fortæl, hvordan du skaber social forandring”, som afholdes af Vækstcenter for socialøkonomiske virksomheder. Vinder du, får du individuel vejledning i at bevise overfor omverdenen, at du faktisk skaber social forandring.

Vækstcenter for socialøkonomiske virksomheder lancerer nu konkurrencen: Fortæl hvordan du skaber social forandring. 

Formålet er at hjælpe dig, som er socialøkonomisk iværksætter med at lære eller blive endnu bedre til at konkretisere den sociale forandring, du skaber. På den måde kan du dokumentere overfor kunder, samarbejdspartnere og investorer, at du faktisk skaber sociale forandring.

Vind individuel vejledning til at måle din sociale forandring
Vinder du, får du et individuelt vejledningsforløb, som gør dig endnu skarpere til at måle den sociale forandring, du skaber.

Du får 4 besøg af konsulenter fra Vækstcenter for socialøkonomiske virksomheder. Sammen dokumenterer I den forskel, du gør nu og opbygger et system, så du løbende kan følge udviklingen i den værdi, du skaber.

Læs mere om konkurrencen, de mange fordele ved at deltage og tilmeld dig her senest den 7. januar 2015:

Konkurrencen: Fortæl, hvordan du skaber social forandring

Gratis redskab der kan hjælper dig med at måle din sociale forandring
Vækstcenter for socialøkonomiske virksomheder lancerer nu to redskaber til at måle den sociale forandring, som socialøkonomiske virksomheder skaber. Brug dem i din forberedelse i at deltage i konkurrencen.

Du kan hente arbejdsarkene her:

Arbejdsark: overblik over den sociale forandring (pdf)

Arbejdsark: hvordan skabes den sociale værdi (pdf)

Forbered dig til konkurrencen: kom til workshop om måling af social værdi

Vi har inviteret til en workshop 9. december 2015, hvor du kan blive skarp til at måle social værdi.

Vi må desværre aflyse workshoppen på grund af sygdom. Vi inviterer til en ny workshop i 2015. 

Sidst opdateret 28/07 2015